Pertama... dalam bahasa...

Aku wujudkan blog ni adalah untuk menyimpan rekod-rekod serta maklumat dalam arena pancingan aku untuk rujukan aku sendiri dan mungkin akan menjadi berguna bagi orang lain... Maklumat-maklumat yang terdapat di dalam blog ni biasanya aku ambik dari http://www.fishing.net.my/forum/default.asp tempat dimana aku mensampah dan juga tempat dimana aku cuba mencari ilmu... Dan juga mungkin akan aku ambik hasil dari carian di dalam JARING LUAS DUNIA...

Thursday, April 3, 2008

Mengapa aku suka memancing???

Mengapa aku suka mancing??? errmmmm... sukar untuk diterangkan secara specifik... seakan aktiviti ni sudah jadi sebahagian dari hidup aku... rutin... nak kata sebab nak cari makan tu tak la juga 100%... sebab ada masanya... selalunya xda hasil yang dibawa balik... kumpau... bersambung

No comments: